Відродження легенди. BMW ALPINA B5 Bi-Turbo побудований на базі абсолютно нового BMW 5 серії

10.04.2018 11:57 21
Відродження легенди. BMW ALPINA B5 Bi-Turbo побудований на базі абсолютно нового BMW 5 серії

Німецька компанія ALPINA привезла на Женевський автосалон 2017 седан і універсал B5 Bi-Turbo, побудовані на базі нового покоління BMW 5-Series G30 / G31.

Зовні автомобілі отримали накладку на передній бампер, дифузор, фірмові багатоспицеві колісні диски і, звичайно, особливі наклейки на боковинах кузова, що є візитною карткою виробника. У салоні - нові кермо і оригінальна графіка на щитку приладів, дорогі матеріали оздоблення, за доплату доступна оббивка шкірою Lavalina.

У рух BMW ALPINA B5 Bi-Turbo 2017-2018 призводить 4,4-літрова бензинова "вісімка" twin-turbo серії N63B44 від модифікації M550i. Тюнери встановили на не пару особливих твін-скролл турбін в розвалі блоку циліндрів, новий інтеркулер і систему охолодження, а також переробили системи впуску та випуску.

Ці зміни дозволили підвищити віддачу мотора з вихідних 462 к.с. і 650 Нм до 608 сил і 800 Нм обертового моменту. Двигун на новій BMW ALPINA B5 Bi-Turbo G30 поєднується у парі з восьмиступінчастим автоматом. І седан, і універсал мають систему повного приводу xDrive.

Представники ALPINA відзначають, що з нуля до сотні седан BMW ALPINA B5 Bi-Turbo розганяється за 3,5 секунди, а універсалу для взяття цієї планки потрібно 3,6 сек. Чоритиридверку можна максимально розігнати до 330 км / год, а "вагон" - до 325 км / ч.

Нова BMW 5 серії від ALPINA отримала доопрацьовану підвіску з адаптивними амортизаторами і укороченими пружинами підвищеної жорсткості, а також систему Integral Active Steering з рульовою рейкою зі змінним кроком зубів і підрулюючим механізмом задніх коліс (можуть повертатися кутом до трьох градусів).